Monitor aanmelden
voor reparatie?

Dat kan in 3 eenvoudige stappen

Om een verzoek tot reparatie van een monitor te doen, vragen wij u de velden hieronder in te vullen. LET OP dat het adres dat u invult, gebruikt wordt als retouradres. Nottrot BV is niet verantwoordelijk voor defecten door vervoer van goederen van u naar ons. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status.

Wanneer de monitor buiten garantie is, worden er 50 Euro onderzoekskosten exclusief verzondkosten in rekening gebracht. Deze vervallen indien u de monitor laat repareren. U wordt vooraf op de hoogte gebracht van de kosten van de reparatie. 

Stap 1
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Stap 2
Dit is een verplicht veld
Stap 3
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Toch liever persoonlijk bespreken?

Neem dan contact met onze RMA-afdeling op en zij zullen u helpen!

Contact opnemen +31 (0)162 515 458